ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Subaru

Всичко свързано с марката Субару ...
Повдигане на Субару Всяко Субару има достатъчна височина, но още малко никога не е излишно. Почти всеки собственик на Субару особено от моделите Форестър, Аутбек и Легаси правят тази операция. Специализираните фирми производители на компоненти за окачване предлагат готови китове за повдигане на Субару, но цените им са сериозни. Затова най-разпространеният начин за повтигане на Субару в България е чрез фланци от материал за подлагане (полиетилен) и по-точно HDPE-1000 (UHMWPE). Продава се на листи, от които се изрязват подложки. Монтират се между амортисьора и купето. Възможно е фланците да се направят и метални, но обработката е значително по-трудна и скъпа. (Процедурата не е приложима за автомобили с въздушно окачване.) Във всеки...
Top Bottom