Повдигане на Субару
![tumblr_nz7bj5sKxT1rxd23ho1_640.jpg tumblr_nz7bj5sKxT1rxd23ho1_640.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/440-530dc6659770421c07165eb3e4cb2941.jpg)
![tumblr_ois7l3hA3E1u8imavo10_1280.jpg tumblr_ois7l3hA3E1u8imavo10_1280.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/441-73ed62250f5769bcf651f37b795e968a.jpg)
![tumblr_nptkc9h0M51u78l3ho1_1280.jpg tumblr_nptkc9h0M51u78l3ho1_1280.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/442-6889580b633177f6f251580d3e31fff3.jpg)
![h6SGpWe.jpg h6SGpWe.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/443-e11d6bf5a98a36134d1ec68945b05446.jpg)
Всяко Субару има достатъчна височина, но още малко никога не е излишно. Почти всеки собственик на Субару особено от моделите Форестър, Аутбек и Легаси правят тази операция.
Специализираните фирми производители на компоненти за окачване предлагат готови китове за повдигане на Субару, но цените им са сериозни. Затова най-разпространеният начин за повтигане на Субару в България е чрез фланци от материал за подлагане (полиетилен) и по-точно HDPE-1000 (UHMWPE). Продава се на листи, от които се изрязват подложки. Монтират се между амортисьора и купето. Възможно е фланците да се направят и метални, но обработката е значително по-трудна и скъпа. (Процедурата не е приложима за автомобили с въздушно окачване.)
Във всеки Субару сервиз механиците ще могат да направят тази операция.
Важното за нея е:
1. Не превишавайте допуска за максимална височина на вашия модел
2. Задължително след повдигане направете реглаж на преден и заден мост
Полезна тема за повдигане можете да прочете от:
http://www.subaruclu...hp?f=37&t=16157
![tumblr_nz7bj5sKxT1rxd23ho1_640.jpg tumblr_nz7bj5sKxT1rxd23ho1_640.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/440-530dc6659770421c07165eb3e4cb2941.jpg)
![tumblr_ois7l3hA3E1u8imavo10_1280.jpg tumblr_ois7l3hA3E1u8imavo10_1280.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/441-73ed62250f5769bcf651f37b795e968a.jpg)
![tumblr_nptkc9h0M51u78l3ho1_1280.jpg tumblr_nptkc9h0M51u78l3ho1_1280.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/442-6889580b633177f6f251580d3e31fff3.jpg)
![h6SGpWe.jpg h6SGpWe.jpg](https://dtgarage.eu/forums/data/attachments/0/443-e11d6bf5a98a36134d1ec68945b05446.jpg)
Всяко Субару има достатъчна височина, но още малко никога не е излишно. Почти всеки собственик на Субару особено от моделите Форестър, Аутбек и Легаси правят тази операция.
Специализираните фирми производители на компоненти за окачване предлагат готови китове за повдигане на Субару, но цените им са сериозни. Затова най-разпространеният начин за повтигане на Субару в България е чрез фланци от материал за подлагане (полиетилен) и по-точно HDPE-1000 (UHMWPE). Продава се на листи, от които се изрязват подложки. Монтират се между амортисьора и купето. Възможно е фланците да се направят и метални, но обработката е значително по-трудна и скъпа. (Процедурата не е приложима за автомобили с въздушно окачване.)
Във всеки Субару сервиз механиците ще могат да направят тази операция.
Важното за нея е:
1. Не превишавайте допуска за максимална височина на вашия модел
2. Задължително след повдигане направете реглаж на преден и заден мост
Полезна тема за повдигане можете да прочете от:
http://www.subaruclu...hp?f=37&t=16157