Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995

Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995г
Второто поколение Subaru Legacy се предлага на пазара в Япония от октомври 1993 г., а през юли 1994 г. се отбелязва второто поколение в Северна Америка с пълна ревизия на каросерията и шасито. Екстериорът е проектиран от Оливие Буле през 1991 г., по време на неговия мандат в Subaru . Външният вид на задните светлини както на седана, така и на комбито беше повлиян от задните светлини на SVX .
30th Anniversary Edition (1999)
Изданието за 30-та годишнина беше ограничена производствена версия в чест на 30-ата годишнина на Subaru в Америка. Той включва модернизиран интериор и люк, спойлер и алуминиеви джанти на колите с ниво на оборудване "L".
Японски модели


GT (1993–1998)
Представен при пускането си през октомври 1993 г., второто поколение Subaru Legacy GT представи новата Sequential Twin Turbo версия на Subaru на техния 1994 cc плосък четирицилиндров двигател. Новият двигател, известен като EJ20H , работи с един малък турбокомпресор при ниски обороти на двигателя, за да даде добра реакция на газта, допълнен от втори турбокомпресор при високи обороти на двигателя за допълнителна мощност. Максималната изходна мощност е 250 к.с. (246,6 к.с.) при 6500 об/мин, а максималният въртящ момент е 308,9 Nm (227,8 lbf·ft) при 5000 об/мин. [1]
GT се предлага като Touring Wagon с пет врати и стъпаловиден покрив (код на модела BG) или седан с четири врати (код на модела BD). Версиите седан бяха налични само с четиристепенната автоматична скоростна кутия E-4AT на Subaru със задвижване на 4 колела и централен диференциал с променливо разпределение на въртящия момент (VTD-4WD), докато версиите Touring Wagon имаха допълнителна опция за петстепенна ръчна трансмисия с 4 колела Задвижване и вискозен централен диференциал с ограничено приплъзване (VCD-4WD).
През юни 1996 г. двигателят EJ20H беше подобрен до 260,0 к.с. (256,4 к.с.) при 6500 об/мин и 318,7 Nm (235,1 lbf·ft) при 5000 об/мин.
GT/B-Spec (1993–1996)
Subaru Legacy GT/B-Spec в Обединеното кралство (внос)
Вариантът GT/B-Spec беше въведен като модел само за комби през октомври 1993 г. като по-спортна версия на Touring Wagon GT (BG5A) и оборудван като стандарт със спирачки ABS, спортно окачване Subaru и 16x5,5" инча ковани алуминиеви джанти BBS с кръстосани спици.Спецификацията на двигателя и скоростната кутия беше същата като на GT, като версията с 280 к.с. на EJ20H и избор между петстепенна механична или четиристепенна автоматична скоростна кутия.За разлика от GT, GT/ B-Spec не се предлагаше със седалка за шофьора с електрическо задвижване и допълнителни екстри като въздушни възглавници за водача и пътника, круиз контрол, люк и тапицерия от дървени панели не бяха налични. „B“ в „GT/B-Spec“ означава ковани джанти BBS, с които колата дойде, от завода.
GT/B-Spec беше спрян през юни 1996 г. с представянето на GT-B (BG5B).
RS (1993–1998)
RS беше GT седанът за второто поколение Outback и се предлагаше с ръчна и за първи път автоматична скоростна кутия. Предлагаше се седан GT, изцяло с кожа и само с автоматична скоростна кутия .
GT-B (1996–1999)
Това е японски модел комби, представен през юни 1996 г. (BG5B). Той включваше предни и задни амортисьори Bilstein , като надстройката беше налична и при RS. Означението "B" означава Bilstein. Legacy GT беше достъпен за продажба приблизително по същото време като Nissan Avenir Salut с турбокомпресор 2.0 L с AWD. GT-B предлага и по-големи спирачки, стабилизатори, колела и някои различни интериорни опции. Ръчните версии на GT-B и RS също включваха двойния турбомотор EJ20R, който беше първият Legacy, предлагащ 206KW. Ръководството също така споделя ръчната скоростна кутия TY752VBCAAот версия 3 STi. Автомобилните версии на GT-B и RS обаче включваха по-малко мощния EJ20H, използван в GT.
TS тип R
TS type R, беше 2.0L атмосферна DOHC версия на Subaru с flat-four и имаше сравнимо оборудване с GT. Б спецификации TS тип R също бяха налични, със същия бодикит, интериор, джанти и окачване Bilstein.
250T
250T беше 2.5L атмосферна DOHC версия на Subaru flat-four, налична в пълно GT оборудване. B spec 250T също бяха налични, със същия бодикит, колела и окачване Bilstein.
GT-B Limited (1997–1998)
Комбито GT-B с ограничено издание се предлагаше само за ревизията BG5C (MY97), с променена предна броня, включваща допълнителни прожектори с диаметър 7 инча заедно с нормалните GT-B фарове за мъгла. Други разлики включват дървесно колело MOMO и копче за скорости, които не са налични по друг начин. Механично те бяха идентични със стандартните BG5C GTB.
Legacy Twin Turbo

Версиите с турбокомпресор продължават да се предлагат на повечето международни пазари. Специални туристически и състезателни версии бяха налични в Япония, както и DOHC 2-литров двоен секвенциален турбокомпресор ( EJ20H & EJ20R ) версия както на Legacy седана, така и на комбито, посочена като "Boxer 2-stage Twin Turbo" на капака на двигателя. Този двигател беше популярен сред японските купувачи поради намалените данъчни задължения въз основа на японското законодателство за размерите на превозните средствапредлагайки предимства в производителността пред по-големите автомобили, продавани там с по-големи двигатели и по-високи данъчни оценки. Двойното турбо може да се монтира само на превозни средства с десен волан, тъй като турбото от лявата страна пречи както на главния спирачен цилиндър, така и на кормилната връзка, наред с други неща. Незначителен проблем с производителността на двойното турбо беше "турбо мъртва зона", преди второто турбо да започне около 4700–5200 об./мин. Система за подаване на непрекъснато сцепление, наречена VTD от Subaru , се използва с всички превозни средства с турбокомпресор JDM и автоматична скоростна кутия . Системата VTD AWD е постоянна AWD поради своето разделение от 36% / 64%.

Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995г
Второто поколение Subaru Legacy се предлага на пазара в Япония от октомври 1993 г., а през юли 1994 г. се отбелязва второто поколение в Северна Америка с пълна ревизия на каросерията и шасито. Екстериорът е проектиран от Оливие Буле през 1991 г., по време на неговия мандат в Subaru . Външният вид на задните светлини както на седана, така и на комбито беше повлиян от задните светлини на SVX .
30th Anniversary Edition (1999)
Изданието за 30-та годишнина беше ограничена производствена версия в чест на 30-ата годишнина на Subaru в Америка. Той включва модернизиран интериор и люк, спойлер и алуминиеви джанти на колите с ниво на оборудване "L".
Японски модели


GT (1993–1998)
Представен при пускането си през октомври 1993 г., второто поколение Subaru Legacy GT представи новата Sequential Twin Turbo версия на Subaru на техния 1994 cc плосък четирицилиндров двигател. Новият двигател, известен като EJ20H , работи с един малък турбокомпресор при ниски обороти на двигателя, за да даде добра реакция на газта, допълнен от втори турбокомпресор при високи обороти на двигателя за допълнителна мощност. Максималната изходна мощност е 250 к.с. (246,6 к.с.) при 6500 об/мин, а максималният въртящ момент е 308,9 Nm (227,8 lbf·ft) при 5000 об/мин. [1]
GT се предлага като Touring Wagon с пет врати и стъпаловиден покрив (код на модела BG) или седан с четири врати (код на модела BD). Версиите седан бяха налични само с четиристепенната автоматична скоростна кутия E-4AT на Subaru със задвижване на 4 колела и централен диференциал с променливо разпределение на въртящия момент (VTD-4WD), докато версиите Touring Wagon имаха допълнителна опция за петстепенна ръчна трансмисия с 4 колела Задвижване и вискозен централен диференциал с ограничено приплъзване (VCD-4WD).
През юни 1996 г. двигателят EJ20H беше подобрен до 260,0 к.с. (256,4 к.с.) при 6500 об/мин и 318,7 Nm (235,1 lbf·ft) при 5000 об/мин.
GT/B-Spec (1993–1996)
Subaru Legacy GT/B-Spec в Обединеното кралство (внос)
Вариантът GT/B-Spec беше въведен като модел само за комби през октомври 1993 г. като по-спортна версия на Touring Wagon GT (BG5A) и оборудван като стандарт със спирачки ABS, спортно окачване Subaru и 16x5,5" инча ковани алуминиеви джанти BBS с кръстосани спици.Спецификацията на двигателя и скоростната кутия беше същата като на GT, като версията с 280 к.с. на EJ20H и избор между петстепенна механична или четиристепенна автоматична скоростна кутия.За разлика от GT, GT/ B-Spec не се предлагаше със седалка за шофьора с електрическо задвижване и допълнителни екстри като въздушни възглавници за водача и пътника, круиз контрол, люк и тапицерия от дървени панели не бяха налични. „B“ в „GT/B-Spec“ означава ковани джанти BBS, с които колата дойде, от завода.
GT/B-Spec беше спрян през юни 1996 г. с представянето на GT-B (BG5B).
RS (1993–1998)
RS беше GT седанът за второто поколение Outback и се предлагаше с ръчна и за първи път автоматична скоростна кутия. Предлагаше се седан GT, изцяло с кожа и само с автоматична скоростна кутия .
GT-B (1996–1999)
Това е японски модел комби, представен през юни 1996 г. (BG5B). Той включваше предни и задни амортисьори Bilstein , като надстройката беше налична и при RS. Означението "B" означава Bilstein. Legacy GT беше достъпен за продажба приблизително по същото време като Nissan Avenir Salut с турбокомпресор 2.0 L с AWD. GT-B предлага и по-големи спирачки, стабилизатори, колела и някои различни интериорни опции. Ръчните версии на GT-B и RS също включваха двойния турбомотор EJ20R, който беше първият Legacy, предлагащ 206KW. Ръководството също така споделя ръчната скоростна кутия TY752VBCAAот версия 3 STi. Автомобилните версии на GT-B и RS обаче включваха по-малко мощния EJ20H, използван в GT.
TS тип R
TS type R, беше 2.0L атмосферна DOHC версия на Subaru с flat-four и имаше сравнимо оборудване с GT. Б спецификации TS тип R също бяха налични, със същия бодикит, интериор, джанти и окачване Bilstein.
250T
250T беше 2.5L атмосферна DOHC версия на Subaru flat-four, налична в пълно GT оборудване. B spec 250T също бяха налични, със същия бодикит, колела и окачване Bilstein.
GT-B Limited (1997–1998)
Комбито GT-B с ограничено издание се предлагаше само за ревизията BG5C (MY97), с променена предна броня, включваща допълнителни прожектори с диаметър 7 инча заедно с нормалните GT-B фарове за мъгла. Други разлики включват дървесно колело MOMO и копче за скорости, които не са налични по друг начин. Механично те бяха идентични със стандартните BG5C GTB.
Legacy Twin Turbo

Версиите с турбокомпресор продължават да се предлагат на повечето международни пазари. Специални туристически и състезателни версии бяха налични в Япония, както и DOHC 2-литров двоен секвенциален турбокомпресор ( EJ20H & EJ20R ) версия както на Legacy седана, така и на комбито, посочена като "Boxer 2-stage Twin Turbo" на капака на двигателя. Този двигател беше популярен сред японските купувачи поради намалените данъчни задължения въз основа на японското законодателство за размерите на превозните средствапредлагайки предимства в производителността пред по-големите автомобили, продавани там с по-големи двигатели и по-високи данъчни оценки. Двойното турбо може да се монтира само на превозни средства с десен волан, тъй като турбото от лявата страна пречи както на главния спирачен цилиндър, така и на кормилната връзка, наред с други неща. Незначителен проблем с производителността на двойното турбо беше "турбо мъртва зона", преди второто турбо да започне около 4700–5200 об./мин. Система за подаване на непрекъснато сцепление, наречена VTD от Subaru , се използва с всички превозни средства с турбокомпресор JDM и автоматична скоростна кутия . Системата VTD AWD е постоянна AWD поради своето разделение от 36% / 64%.