ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

GT twin turbo Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995

Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995
IMG_20180414_133256.jpg

Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995г


Второто поколение Subaru Legacy се предлага на пазара в Япония от октомври 1993 г., а през юли 1994 г. се отбелязва второто поколение в Северна Америка с пълна ревизия на каросерията и шасито. Екстериорът е проектиран от Оливие Буле през 1991 г., по време на неговия мандат в Subaru . Външният вид на задните светлини както на седана, така и на комбито беше повлиян от задните светлини на SVX .

30th Anniversary Edition (1999)
Изданието за 30-та годишнина беше ограничена производствена версия в чест на 30-ата годишнина на Subaru в Америка. Той включва модернизиран интериор и люк, спойлер и алуминиеви джанти на колите с ниво на оборудване "L".

Японски модели
gt1.pnggt.png
GT (1993–1998)

Представен при пускането си през октомври 1993 г., второто поколение Subaru Legacy GT представи новата Sequential Twin Turbo версия на Subaru на техния 1994 cc плосък четирицилиндров двигател. Новият двигател, известен като EJ20H , работи с един малък турбокомпресор при ниски обороти на двигателя, за да даде добра реакция на газта, допълнен от втори турбокомпресор при високи обороти на двигателя за допълнителна мощност. Максималната изходна мощност е 250 к.с. (246,6 к.с.) при 6500 об/мин, а максималният въртящ момент е 308,9 Nm (227,8 lbf·ft) при 5000 об/мин. [1]

GT се предлага като Touring Wagon с пет врати и стъпаловиден покрив (код на модела BG) или седан с четири врати (код на модела BD). Версиите седан бяха налични само с четиристепенната автоматична скоростна кутия E-4AT на Subaru със задвижване на 4 колела и централен диференциал с променливо разпределение на въртящия момент (VTD-4WD), докато версиите Touring Wagon имаха допълнителна опция за петстепенна ръчна трансмисия с 4 колела Задвижване и вискозен централен диференциал с ограничено приплъзване (VCD-4WD).

През юни 1996 г. двигателят EJ20H беше подобрен до 260,0 к.с. (256,4 к.с.) при 6500 об/мин и 318,7 Nm (235,1 lbf·ft) при 5000 об/мин.

GT/B-Spec (1993–1996)

Subaru Legacy GT/B-Spec в Обединеното кралство (внос)
Вариантът GT/B-Spec беше въведен като модел само за комби през октомври 1993 г. като по-спортна версия на Touring Wagon GT (BG5A) и оборудван като стандарт със спирачки ABS, спортно окачване Subaru и 16x5,5" инча ковани алуминиеви джанти BBS с кръстосани спици.Спецификацията на двигателя и скоростната кутия беше същата като на GT, като версията с 280 к.с. на EJ20H и избор между петстепенна механична или четиристепенна автоматична скоростна кутия.За разлика от GT, GT/ B-Spec не се предлагаше със седалка за шофьора с електрическо задвижване и допълнителни екстри като въздушни възглавници за водача и пътника, круиз контрол, люк и тапицерия от дървени панели не бяха налични. „B“ в „GT/B-Spec“ означава ковани джанти BBS, с които колата дойде, от завода.

GT/B-Spec беше спрян през юни 1996 г. с представянето на GT-B (BG5B).

RS (1993–1998)
RS беше GT седанът за второто поколение Outback и се предлагаше с ръчна и за първи път автоматична скоростна кутия. Предлагаше се седан GT, изцяло с кожа и само с автоматична скоростна кутия .

GT-B (1996–1999)
Това е японски модел комби, представен през юни 1996 г. (BG5B). Той включваше предни и задни амортисьори Bilstein , като надстройката беше налична и при RS. Означението "B" означава Bilstein. Legacy GT беше достъпен за продажба приблизително по същото време като Nissan Avenir Salut с турбокомпресор 2.0 L с AWD. GT-B предлага и по-големи спирачки, стабилизатори, колела и някои различни интериорни опции. Ръчните версии на GT-B и RS също включваха двойния турбомотор EJ20R, който беше първият Legacy, предлагащ 206KW. Ръководството също така споделя ръчната скоростна кутия TY752VBCAAот версия 3 STi. Автомобилните версии на GT-B и RS обаче включваха по-малко мощния EJ20H, използван в GT.

TS тип R

TS type R, беше 2.0L атмосферна DOHC версия на Subaru с flat-four и имаше сравнимо оборудване с GT. Б спецификации TS тип R също бяха налични, със същия бодикит, интериор, джанти и окачване Bilstein.

250T
250T беше 2.5L атмосферна DOHC версия на Subaru flat-four, налична в пълно GT оборудване. B spec 250T също бяха налични, със същия бодикит, колела и окачване Bilstein.

GT-B Limited (1997–1998)

Комбито GT-B с ограничено издание се предлагаше само за ревизията BG5C (MY97), с променена предна броня, включваща допълнителни прожектори с диаметър 7 инча заедно с нормалните GT-B фарове за мъгла. Други разлики включват дървесно колело MOMO и копче за скорости, които не са налични по друг начин. Механично те бяха идентични със стандартните BG5C GTB.

Legacy Twin Turbo
Subaru_EJ20G.jpg

Версиите с турбокомпресор продължават да се предлагат на повечето международни пазари. Специални туристически и състезателни версии бяха налични в Япония, както и DOHC 2-литров двоен секвенциален турбокомпресор ( EJ20H & EJ20R ) версия както на Legacy седана, така и на комбито, посочена като "Boxer 2-stage Twin Turbo" на капака на двигателя. Този двигател беше популярен сред японските купувачи поради намалените данъчни задължения въз основа на японското законодателство за размерите на превозните средствапредлагайки предимства в производителността пред по-големите автомобили, продавани там с по-големи двигатели и по-високи данъчни оценки. Двойното турбо може да се монтира само на превозни средства с десен волан, тъй като турбото от лявата страна пречи както на главния спирачен цилиндър, така и на кормилната връзка, наред с други неща. Незначителен проблем с производителността на двойното турбо беше "турбо мъртва зона", преди второто турбо да започне около 4700–5200 об./мин. Система за подаване на непрекъснато сцепление, наречена VTD от Subaru , се използва с всички превозни средства с турбокомпресор JDM и автоматична скоростна кутия . Системата VTD AWD е постоянна AWD поради своето разделение от 36% / 64%.
 
Може ли да качите видео с такова Субару ?
 

Subaru Legacy GT Twin Turbo 1995: Иконата на Японската Автомобилна Индустрия​

В света на автомобилите, има малко модели, които могат да се сравняват със Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година. Този автомобил е въплъщение на японската инженерна майстория, която съчетава високи скорости, изключителна мощност и неподражаем стил.

История и Еволюция​

Subaru Legacy е модел, който е преминал през множество промени през годините. Второто поколение на Legacy, което бе представено през 1993 година, включва модела GT Twin Turbo, който бе пуснат на пазара през 1995 година. Този модел е известен със своята мощна двигателна система и впечатляващи характеристики.

Legacy GT Twin Turbo е оборудван с 2.0-литров двигател с двойно турбо, който до около 285 конски сили. Това е значително подобрение в сравнение с предишните модели на Legacy, които бяха оборудвани със стандартни атмосферни двигатели.

Дизайн и Стил​

Стилът на Legacy GT Twin Turbo е уникален и неподражаем. Външният дизайн е изтънчен, но агресивен, съчетаващ класическите линии на Legacy с модерни детайли. Вътрешността е оборудвана с висококачествени материали и съвременни технологии, които осигуряват комфорт и удобство по време на шофиране.

Пътна Производителност​

Legacy GT Twin Turbo не е само красив автомобил - той е и изключително производителен. С двигателя си от 240-285 конски сили, той може да достигне скорости, които малко други автомобили могат да постигнат. Същевременно, системата за привод на всички колела осигурява отлична управляемост и стабилност на всякакви пътни условия.

Заключение​

Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година е автомобил, който оставя дълбоко впечатление. Той е символ на японскската автомобилна индустрия и е въплъщение на инженерната майстория и иновациите, които са характерни за тази страна. Със своята мощна двигателна система, изтънчен дизайн и впечатляващи характеристики, той е автомобил, който заслужава вниманието на всеки автомобилен ентусиаст.

Често Задавани Въпроси​

  1. Каква е мощността на двигателя на Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година?-Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година е оборудван с 2.0-литров двигател с двойно турбо, до около 285 конски сили.
  2. Какъв е стила на Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година?-Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година има уникален и неподражаем стил. Външният дизайн е изтънчен, но агресивен, съчетаващ класическите линии на Legacy с модерни детайли.
  3. Каква е производителността на Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година?-Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година е изключително производителен автомобил. С двигателя си от 250 конски сили, той може да достигне скорости, които малко други автомобили могат да постигнат.
  4. Какви са основните характеристики на Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година?-Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година е известен със своята мощна двигателна система, изтънчен дизайн и впечатляващи характеристики. Той е оборудван с висококачествени материали и съвременни технологии, които осигуряват комфорт и удобство по време на шофиране.
  5. Какво прави Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година уникален?-Subaru Legacy GT Twin Turbo от 1995 година е уникален със своята комбинация от мощ, стил и производителност. Той е символ на японската автомобилна индустрия и е въплъщение на инженерната майстория и иновациите, които са характерни за тази страна.
 
Last edited:
Top Bottom