ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Subaru

Всичко свързано с марката Субару ...
Как да инсталирате ръчен boost controller MBC Това е най-честата модификация на Subaru Impreza WRX и STi и обикновено е първото нещо, което се прави. Въпреки това, контролерите за ръчно усилване могат да бъдат намерени на други турбо превозни средства и инсталацията е основно същата. Контролерите за ръчно усилване работят с помощта на пружинно ограничително хапче или топка, която може да се регулира. Когато се регулира, това определя колко налягане е необходимо от турбото за отваряне на wastegate. Това е много просто устройство, но може да бъде трудно да се инсталира. Използвайте диаграмата по-долу, за да си помогнете с инсталирането. Отстранете старите ограничителни линии, които свързват утечка с турбо изхода за прахосмукачка...
Top Bottom