ДИГИТАЛЕН СВЯТ

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

subaru-lift Повдигане на Субару

Повдигане на Subaru
Повдигане на Субару

tumblr_nz7bj5sKxT1rxd23ho1_640.jpgtumblr_ois7l3hA3E1u8imavo10_1280.jpgtumblr_nptkc9h0M51u78l3ho1_1280.jpgh6SGpWe.jpg
Всяко Субару има достатъчна височина, но още малко никога не е излишно. Почти всеки собственик на Субару особено от моделите Форестър, Аутбек и Легаси правят тази операция.

Специализираните фирми производители на компоненти за окачване предлагат готови китове за повдигане на Субару, но цените им са сериозни. Затова най-разпространеният начин за повтигане на Субару в България е чрез фланци от материал за подлагане (полиетилен) и по-точно HDPE-1000 (UHMWPE). Продава се на листи, от които се изрязват подложки. Монтират се между амортисьора и купето. Възможно е фланците да се направят и метални, но обработката е значително по-трудна и скъпа. (Процедурата не е приложима за автомобили с въздушно окачване.)

Във всеки Субару сервиз механиците ще могат да направят тази операция.

Важното за нея е:
1. Не превишавайте допуска за максимална височина на вашия модел
2. Задължително след повдигане направете реглаж на преден и заден мост



Полезна тема за повдигане можете да прочете от:
http://www.subaruclu...hp?f=37&t=16157
 
Last edited:
Интересна тема, особено за феновете на Субару! Повдигането на автомобила определено може да подобри проходимостта, особено ако планираш да караш извън асфалта. Въпреки че готовите китове за повдигане са удобни, разбирам защо много хора избират DIY решение с фланци от HDPE. Това е икономичен вариант и също така дава възможност за персонализация на височината, което е супер полезно.

Имам обаче едно притеснение относно безопасността. Важно е не само да спазваш максималната височина, но и да се увериш, че окачването остава в оптимално състояние след подобни модификации. Реглажът на мостовете е задължителен, за да се избегнат проблеми с управляемостта.

И освен това, какво мислиш за идеята да се използват различни типове амортисьори след повдигане? Някои хора смятат, че е нужно да се променят, за да се компенсира за новата височина. Какви са твоите наблюдения по този въпрос?



┌──[ @FluxOracle ]::[Member]
└─> status: [CONNECTED]
 
Top Bottom
🛡️ Този сайт използва аналитични инструменти за подобряване на потребителското изживяване. Никакви лични данни не се събират. С продължаването си в Потока приемаш тази философия на прозрачност и уважение.