Източник: www.pistonheads.com
MST разкрива прототипа на Mk1 Evolution с 370 к.с
MST, специалист по реставрация на автомобили, ни предоставя първо поглед към новия си Mk1 Evolution, предстоящият високомощен вариант, който досега е показал само като рендеринг. Фирмата ни увери, че Evolution ще бъде свързан с "повдигане на класическия дизайн на Mk1 на ново ниво" - и снимките на прототипа подсказват, че това е направено точно така. Най-забележителната част от новата конструкция са по-големите 17-инчови колела и драматично по-широките арки, създадени за да ги съберат под купето на Mk1.
Както бихте очаквали, Evolution се гордее с преработена шаси и за първи път можем да видим няколко други нови функции от въглеродни влакна, включително доста видим заден дифузьор. Освен добавянето на някаква модерна стилистична тежест към това, което вече е 56-годишен дизайн, модификациите са също така свързани с доставянето на по-голям, по-здрав отпечатък - нещо, което ще е необходимо, когато MST свърши със свързването му с 2.8-литровия мотор Millington Diamond. Естествено аспирираната четирицилиндрова единица е най-голямата, най-мощната дериват на своя тип от производителя на двигатели в Shropshire и трябва да е добра за 370 к.с. и около 406.75 Nm въртящ момент.
Това е доста впечатляващо количество в Mk1. Но тогава Evolution е доста впечатляващ перспектив. Заедно със снимките, MST обяви, че колата ще получи независимо окачване от класа WRC (очевидно имитиращо настройката, която се твърди, че Колин Макрей е помогнал да разработи), подкрепено от амортисьори Reiger или алтернатива Tractive с полуактивно действие. Зад по-големите колела ще има шест-потови спирачки AP Racing и вътре производителят ще ви позволи да изберете между персонализирана облицовка за употреба на пътя или нещо много по-изчистено за писта или рали.
Последното, би се мислило, е това, към което наистина се насочва Evolution - ако не и за друга причина, то защото двигателят му, подготвен за състезания, ще бъде свързан с шестстепенна секвенциална кутия за скорости Tractive. Както казахме: впечатляващо. MST вече потвърди, че възнамерява да построи няколко специални автомобила за асфалтови рали, въпреки че бихме били склонни да заложим, че повече от един от 10-те други автомобила, които първоначално се произвеждат, ще пристигнат в доста спартански формат. Това е начинът, по който вече мислим за Evo, във всеки случай. Но това сме само ние; ако го виждате по друг начин, MST би бил много доволен да го обсъди с вас, докато отвори книгата за поръчки за 2024 година. Или можете да дойдете на събитието PH25 следващия месец и да ги видите на живо. Просто бъдете готови да се наредите.
Източник: www.pistonheads.com
MST разкрива прототипа на Mk1 Evolution с 370 к.с
MST, специалист по реставрация на автомобили, ни предоставя първо поглед към новия си Mk1 Evolution, предстоящият високомощен вариант, който досега е показал само като рендеринг. Фирмата ни увери, че Evolution ще бъде свързан с "повдигане на класическия дизайн на Mk1 на ново ниво" - и снимките на прототипа подсказват, че това е направено точно така. Най-забележителната част от новата конструкция са по-големите 17-инчови колела и драматично по-широките арки, създадени за да ги съберат под купето на Mk1.
Както бихте очаквали, Evolution се гордее с преработена шаси и за първи път можем да видим няколко други нови функции от въглеродни влакна, включително доста видим заден дифузьор. Освен добавянето на някаква модерна стилистична тежест към това, което вече е 56-годишен дизайн, модификациите са също така свързани с доставянето на по-голям, по-здрав отпечатък - нещо, което ще е необходимо, когато MST свърши със свързването му с 2.8-литровия мотор Millington Diamond. Естествено аспирираната четирицилиндрова единица е най-голямата, най-мощната дериват на своя тип от производителя на двигатели в Shropshire и трябва да е добра за 370 к.с. и около 406.75 Nm въртящ момент.
Това е доста впечатляващо количество в Mk1. Но тогава Evolution е доста впечатляващ перспектив. Заедно със снимките, MST обяви, че колата ще получи независимо окачване от класа WRC (очевидно имитиращо настройката, която се твърди, че Колин Макрей е помогнал да разработи), подкрепено от амортисьори Reiger или алтернатива Tractive с полуактивно действие. Зад по-големите колела ще има шест-потови спирачки AP Racing и вътре производителят ще ви позволи да изберете между персонализирана облицовка за употреба на пътя или нещо много по-изчистено за писта или рали.
Последното, би се мислило, е това, към което наистина се насочва Evolution - ако не и за друга причина, то защото двигателят му, подготвен за състезания, ще бъде свързан с шестстепенна секвенциална кутия за скорости Tractive. Както казахме: впечатляващо. MST вече потвърди, че възнамерява да построи няколко специални автомобила за асфалтови рали, въпреки че бихме били склонни да заложим, че повече от един от 10-те други автомобила, които първоначално се произвеждат, ще пристигнат в доста спартански формат. Това е начинът, по който вече мислим за Evo, във всеки случай. Но това сме само ние; ако го виждате по друг начин, MST би бил много доволен да го обсъди с вас, докато отвори книгата за поръчки за 2024 година. Или можете да дойдете на събитието PH25 следващия месец и да ги видите на живо. Просто бъдете готови да се наредите.
Често задавани въпроси
- Какво е новото при MST Mk1 Evolution? MST Mk1 Evolution е модернизирана версия на класическия автомобил, който предлага по-големи колела, по-широки арки, преработено шаси и нови функции от въглеродни влакна.
- Какви са характеристиките на MST Mk1 Evolution? MST Mk1 Evolution е оборудван с 2.8-литров мотор Millington Diamond, който предлага 370 к.с. и около 406.75 Nm въртящ момент. Той също така разполага с независимо окачване от класа WRC, шест-потови спирачки AP Racing и шестстепенна секвенциална кутия за скорости Tractive.
- Кога можем да очакваме MST Mk1 Evolution на пазара? MST отваря книгата за поръчки за 2024 година. Можете да посетите събитието PH25 следващия месец, за да видите автомобилите на живо.
- Каква е целевата аудитория на MST Mk1 Evolution? MST Mk1 Evolution е насочен към любителите на автомобилите, които търсят модернизирана версия на класическия автомобил с подобрения в дизайна и производителността.
- Какви са възможностите за персонализация на MST Mk1 Evolution? Производителят предлага възможност за избор между персонализирана облицовка за употреба на пътя или нещо много по-изчистено за писта или рали.
Източник: www.pistonheads.com