ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Автомобилни Ревюта

"В тази категория можете да споделяте и четете подробни ревюта на различни модели автомобили. Споделете вашите лични впечатления, плюсове и минуси, и помогнете на други да направят информиран избор при покупка на автомобил."
Източник: www.pistonheads.com MST разкрива прототипа на Mk1 Evolution с 370 к.с MST, специалист по реставрация на автомобили, ни предоставя първо поглед към новия си Mk1 Evolution, предстоящият високомощен вариант, който досега е показал само като рендеринг. Фирмата ни увери, че Evolution ще бъде свързан с "повдигане на класическия дизайн на Mk1 на ново ниво" - и снимките на прототипа подсказват, че това е направено точно така. Най-забележителната част от новата конструкция са по-големите 17-инчови колела и драматично по-широките арки, създадени за да ги съберат под купето на Mk1. Както бихте очаквали, Evolution се гордее с преработена шаси и за първи път можем да видим няколко други нови функции от въглеродни влакна...
BMW 503-Класическият автомобил, който оставя следа История и дизайн BMW 503 е гранд туризъм автомобил, произведен от BMW от 1956 до 1959 година. Той е проектиран от Албрехт фон Гьорц, който е създал и BMW 507, и е предназначен да бъде по-луксозна и мощна алтернатива на седана BMW 502. Купето на 503 е изработено от стомана, с алуминиеви врати, капак на багажника и капак на двигателя. Автомобилът се отличава с дълга, елегантна предна част и изящни линии, характерни за гранд туризъм автомобилите от 50-те години на миналия век. Въпреки впечатляващите си характеристики и луксозни елементи, 503 не е комерсиален успех за BMW. Произведени са само 413 бройки между 1956 и 1959 година, което го прави рядък и много търсен колекционерски...
BMW CSL-Легендата, която дефинира спортните автомобили Въведение BMW CSL, съкращение от Coupe Sport Leichtbau (леко спортно купе), е върховата версия на BMW E9 3.0 CS купе, произведено от 1968 до 1975 година. CSL е създаден да бъде автомобил, който съчетава елегантността на улицата с агресивността на пистата, като акцентът е върху намаляване на теглото и увеличаване на производителността. Изключителност и иновации CSL впечатлява с множество иновации, насочени към намаляване на теглото. Това включва по-тънки стоманени панели на каросерията, алуминиеви врати, преден капак и капак на багажника, както и отстраняване на шумоизолационните материали. Автомобилът е оборудван и с по-големи колела, по-широки гуми и подобрена аеродинамика...
Източник : AutoCar Новата впечатляваща концепция Mercedes-Benz Vision One-Eleven е „прогресивна интерпретация на икона на марката от 70-те години“. Новият двуместен хиперавтомобил, притежаващ драматичен монолитен екстериорен дизайн, врати тип "крила на чайка" и пищен кокпит със сребриста тапицерия, е създаден като еднократна почит към експерименталния C111 на фирмата, от който 16 екземпляра са произведени в продължение на две поколения за различни програми за тестване и развитие в края на 60-те и началото на 70-те години. Използвайки два монтирани отзад електрически мотора с аксиален поток от британската фирма Yasa и батерия с течно охлаждани цилиндрични клетки и нова клетъчна химия, разработена за използване от базираното в...
Mercedes-Benz W111 е серия от водещи модели, произведени от Mercedes-Benz от 1959 до 1971 година. Тези автомобили са проектирани да покажат най-доброто, което Mercedes-Benz може да предложи по отношение на лукс, производителност и технология. 280 SE 3.5 Cabriolet, който е произведен от 1969 до 1971 година, е един от най-известните модели в тази серия. 280 SE 3.5 Cabriolet е луксозен кабриолет, който се задвижва от 3,5-литров V8 двигател, който произвежда до 200 конски сили. Той е съчетан с четиристепенна автоматична скоростна кутия и има задвижване на задните колела. 280 SE 3.5 Cabriolet е в състояние да достигне максимална скорост от около 210 км/ч. и може да ускори от 0 до 100 км/ч. за около 8 секунди. Екстериорът на 280 SE 3.5...
Ferrari 512 TR Ferrari 512 TR е високопроизводителен спортен автомобил, произвеждан от Ferrari от 1991 до 1994 г. Автомобилът е наследник на Ferrari Testarossa и включва редица подобрения спрямо своя предшественик. 512 TR се задвижва от 4,9-литров плосък 12 двигател, който произвежда 421 конски сили и 360 lb-ft въртящ момент. Двигателят е съчетан с 5-степенна ръчна трансмисия и може да ускори от 0-60 mph за около 4,8 секунди, с максимална скорост от 295 mph. 512 TR включва редица подобрения в сравнение с Testarossa, включително ревизиран двигател, който произвежда повече мощност и въртящ момент, нова система на окачване, която подобрява управлението и комфорта на возене, и нов дизайн на интериора, който е по-фокусиран върху...
Mercedes-Benz 300SL (1963)-Икона в света на класическите автомобили Mercedes-Benz 300SL е един от най-значимите и впечатляващи модели в историята на автомобилната индустрия. Първоначално представен през 1954 година, той бързо се утвърждава като един от водещите спортни автомобили на своето време, а моделът от 1963 година е върховата точка на тази епоха. Дизайн 300SL е най-известен със своите "гълъбови криле" - уникални врати, които се отварят нагоре, вместо набок. Това дава на автомобила неговия характерен вид и го прави лесно разпознаваем. Линиите на купето са елегантни и плавни, с нисък и изтеглен профил, който подчертава спортния характер на автомобила. Перформанс Mercedes-Benz 300SL се задвижва от 3.0-литров шестцилиндров...
Всичко, което трябва да знаете за Porsche 911 Porsche 911 е икона в света на спортните автомобили, която продължава да привлича автомобилни ентусиасти от цял свят още от първото си представяне през 1963 г. Създаден като последовател на Porsche 356, 911 е бил подложен на многобройни промени и модификации през годините, като винаги е запазвал своята характерна форма и висококачественост. Дизайн Един от най-отличителните аспекти на Porsche 911 е неговият дизайн. Той е известен със своят уникален и незабравим силует - ниско, широко и с изразително оформени фарове. Въпреки многото промени през годините, основната форма на автомобила се е запазила, като през времето са били добавяни все по-модерни и технологични елементи. Перформанс...
Nissan Skyline R32 Nissan Skyline R32 е спортен автомобил, произвеждан от японския автомобилен производител Nissan от 1989 до 1994 г. R32 беше третото поколение на Skyline и беше високо ценен заради отличната си динамика на шофиране и представяне. R32 се задвижва от набор от двигатели, включително 2,0-литров редови шестцилиндров двигател, който произвежда 202 конски сили, и 2,6-литров редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор, който произвежда 276 конски сили във високопроизводителния модел GT-R. Двигателят беше съчетан или с петстепенна механична, или с четиристепенна автоматична скоростна кутия. R32 беше със задно задвижване и включваше спортно настроено окачване, диференциал с ограничено приплъзване и големи дискови...
Top Bottom