ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Автомобилни Ревюта

"В тази категория можете да споделяте и четете подробни ревюта на различни модели автомобили. Споделете вашите лични впечатления, плюсове и минуси, и помогнете на други да направят информиран избор при покупка на автомобил."
Ferrari 512 TR Ferrari 512 TR е високопроизводителен спортен автомобил, произвеждан от Ferrari от 1991 до 1994 г. Автомобилът е наследник на Ferrari Testarossa и включва редица подобрения спрямо своя предшественик. 512 TR се задвижва от 4,9-литров плосък 12 двигател, който произвежда 421 конски сили и 360 lb-ft въртящ момент. Двигателят е съчетан с 5-степенна ръчна трансмисия и може да ускори от 0-60 mph за около 4,8 секунди, с максимална скорост от 295 mph. 512 TR включва редица подобрения в сравнение с Testarossa, включително ревизиран двигател, който произвежда повече мощност и въртящ момент, нова система на окачване, която подобрява управлението и комфорта на возене, и нов дизайн на интериора, който е по-фокусиран върху...
Top Bottom