ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

subaru Спецификации за затегане на главата на Subaru EJ25 двигател (без турбо)

Спецификации за затегане на главата на Subaru EJ25 двигател (без турбо) според официалното ръководство на Subaru Workshop

Здравейте, колеги,

Исках да споделя с вас спецификациите за затягане на главата на Subaru EJ25 двигател без турбо, както са описани в официалното ръководство на Subaru Workshop за 2.0/2.5 Non Turbo за 2003+(предполагам, че е приложимо и за 2002). Ето ги:


Според официалното ръководство на Subaru Workshop за 2.0/2.5 Non Turbo за 2003+ (очаквам и 2002 да е приложимо)
ИНСТАЛИРАНЕ
1) Инсталирайте главата на цилиндъра и уплътненията на цилиндровия блок.
ВНИМАНИЕ:
• Използвайте нови гарнитури на цилиндровата глава.
• Внимавайте да не надраскате съединителната повърхност на цилиндровия блок и главата на цилиндъра.
2) Затегнете болтовете на главата на цилиндъра.
(1) Нанесете слой двигателно масло върху шайбите и резбите на болтовете.
(2) Затегнете всички болтове до 29 N⋅m (3,0 kgf-m, 22 ftlb) в азбучен ред.
След това затегнете всички болтове до 69 N⋅m (7,0 kgf-m, 51 ftlb) в азбучен ред.
(3) Развийте всички болтове на 180° в ред, обратен на монтажа, и ги развийте отново на 180°.
(4) Затегнете всички болтове до 42 N⋅m (3,9 kgf-m, 31 ftlb) в азбучен ред.
(5) Затегнете всички болтове на 80° — 90° в азбучен ред.
(6) Затегнете всички болтове на 40° — 45° в азбучен ред.
ЗАБЕЛЕЖКА:
Не затягайте болтовете повече от 45°.
(7) Допълнително затегнете болтовете (a) и (b) на 40° — 45°.
ЗАБЕЛЕЖКА:
Уверете се, че общият „ъгъл на повторно затягане“ в [предишните
две стъпки] не надвишава 90°.



главата_на_цилиндъра .png

33.png


Ако има нещо, което не съм включил или ако имате допълнителни въпроси, моля да ги публикувате в коментарите. Благодаря ви!
 
Last edited:
Ревизирани болтове на цилиндровата глава на двигатели
Subaru 2.5L от 2010 г
Целта на този бюлетин е да информира техниците, че повърхностната обработка на
болтовете на главата на цилиндъра е променена за производствени цели заедно с
процедурите за монтаж.
Болтовете с нов стил бяха въведени в производство на 4 декември 2009 г. Болтовете са
взаимозаменяеми и могат да се смесват, но независимо от това трябва да се следва новата
процедура.
 

Attachments

  • EJ25 двигател (без турбо).pdf
    329.9 KB · Views: 0
Top Bottom