ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

mercedes Новата впечатляваща концепция Mercedes-Benz Vision One-Eleven

Източник : AutoCar

Новата впечатляваща концепция Mercedes-Benz Vision One-Eleven е „прогресивна интерпретация на икона на марката от 70-те години“.


AA1cATJP.jpg
Новият двуместен хиперавтомобил, притежаващ драматичен монолитен екстериорен дизайн, врати тип "крила на чайка" и пищен кокпит със сребриста тапицерия, е създаден като еднократна почит към експерименталния C111 на фирмата, от който 16 екземпляра са произведени в продължение на две поколения за различни програми за тестване и развитие в края на 60-те и началото на 70-те години.



AA1cAK9a.jpg
Използвайки два монтирани отзад електрически мотора с аксиален поток от британската фирма Yasa и батерия с течно охлаждани цилиндрични клетки и нова клетъчна химия, разработена за използване от базираното в Обединеното кралство подразделение на Формула 1 на Mercedes-AMG, Vision One-Eleven също така предоставя улики за развитието на EV задвижването, което Mercedes е предвидил за своите предстоящи електрически спортни автомобили.



AA1cAOsh.jpg

Потенциал​

Германската компания не е публикувала никакви претенции за мощност или пробег за най-новата си концепция, ръководена от дизайна, но каза, че нейното уникално конфигурирано задвижване има „потенциала да изведе електрическата мобилност на ново ниво на производителност и ефективност“.
Главният технологичен директор Маркус Шефер каза: „Mercedes-Benz Vision One-Eleven изследва нови пътища за бъдещето на производителността. Той предлага мощност, подобна на моторните спортове.“



AA1cARbI.jpg

Стайлинг​

Стилът на One-Eleven съчетава изчистени повърхностни форми на каросерията и монтиран стъклен капак със серия от усъвършенствани аеродинамични функции и детайли, които черпят до голяма степен от тези от серията C111.



AA1cAYNE.jpg

Дизайн​

Ниско поставената предна част имитира външния вид на старите прототипи, със заострен нос, който включва две кръгли фарове в рамките на пикселизирана решетка, която е подчертана от голям черен сплитер от въглеродни влакна.
По-назад, откритият фокус на One-Eleven върху аеродинамичната ефективност се проявява в три вентилационни отвора във всеки от предните ъгли, заедно с двойни вентилационни отвори пред предното стъкло, което е стръмно наклонено под ъгъл от 70 градуса и се простира назад, за да образува предната част на покрив.



AA1cB0VB.jpg

Отвътре​

Пикселизираният мотив отпред и отзад е вграден в рамката от полиран алуминий на арматурното табло, докато информацията за водача се помещава в централен сензорен дисплей, който работи с най-новия софтуер MBUX на Mercedes и може да бъде разширен с функции за добавена реалност.

AA1cB0VE.jpg
Гладката повърхност на каросерията на автомобила е съчетана със силно заоблени форми, включително силно издути арки на колелата, които съдържат предни колела с профил 275/35 и 22-инчови колела с профил 315/30, както и изпъкналите извити странични панели, които са интегрирани в дългата крила на чайката врати и високо повдигане за осигуряване на лесен достъп до вътрешността.



AA1cARbZ.jpg
Силует
Главният дизайнер на Mercedes, Гордън Вагенер, оприличи сводестия силует на дългия 4600 мм суперавтомобил с еднолицевия дизайн на електрическите седани EQE и EQS.



AA1cB0VM.jpg
Подробности
„Елементът на изненада идва от чистите, чисти и в същото време изключително мускулести пропорции“, каза той. Вътре подложките на двете седалки са интегрирани в пода. Педалите, коженият волан в стил F1 и облегалките на седалките се регулират, за да позволят на водача да заеме подходяща позиция за шофиране, която не се различава от тази в хиперколата Mercedes-AMG One с двигател F1.



AA1cATKd.jpg
В същото време широките прагове от въглеродни влакна, разположени в междуосието и съчетани с предпазващи вятъра „острие“ елементи насочват охлаждащия въздух към двигателите отзад. Допълнителни вентилационни отвори са вградени зад вратите, както и дълбок заден прозорец.


Източник : AutoCar

 
Top Bottom