ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

subaru Как работи Автоматичната скоростна кутия при Subaru?

Здравейте, въпросът ми е как работи Автоматичната скоростна кутия при Subaru?
 
Автоматичната скоростна кутия, използвана за превозни средства, оборудвани с AWD, обикновено изпраща 90% от въртящия момент на двигателите към предните колела и 10% към задните колела, използвайки компютърно управляван, непрекъснато променлив многопластов трансферен съединител. Когато предните колела започнаха да губят сцеплението, трансмисията автоматично изпрати въртящ момент към задните колела до 50-50 пъти между предните и задните колела до възстановяване на захващане на предните колела, без да уведоми водача или пътниците този въртящ момент се пренасочваше. При ускоряване или каране нагоре, теглото на моторните превозни средства се измества назад, намалявайки теглото на предните колела, което кара предавката автоматично да изпраща въртящ момент към задните колела, за да компенсира. При спиране или спускане надолу теглото на автомобила се премества напред, намалявайки теглителната сила на задните колела. Предавателната кутия отново компенсира изпращането на въртящ момент към предните колела за по-добро управление на волана и спирачна ефективност. Ако автоматичният механизъм е поставен в реверсивен или "1-ва" скорост, предавката разделя въртящия момент 50-50 на предните и задните колела.
 
 
Top Bottom