ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

subaru-boost Как да инсталирате ръчен boost controller MBC

Как да инсталирате ръчен boost controller MBC

Това е най-честата модификация на Subaru Impreza WRX и STi и обикновено е първото нещо, което се прави. Въпреки това, контролерите за ръчно усилване могат да бъдат намерени на други турбо превозни средства и инсталацията е основно същата. Контролерите за ръчно усилване работят с помощта на пружинно ограничително хапче или топка, която може да се регулира. Когато се регулира, това определя колко налягане е необходимо от турбото за отваряне на wastegate. Това е много просто устройство, но може да бъде трудно да се инсталира. Използвайте диаграмата по-долу, за да си помогнете с инсталирането.

manual_boost.jpg

  1. Отстранете старите ограничителни линии, които свързват утечка с турбо изхода за прахосмукачка.
  2. Изключете оригиналната сензорна линия на OEM електрически контролер за усилване.
  3. Вземете премахнатата допълнителна линия и я свържете към двете страни на вашия нов MBC.
  4. Свържете изходния порт на MBC към турбо входящия вакуумен порт.
  5. Свържете входа към порта на MBC към порта за вакуумна клапа.
  6. Монтирайте MBC където пожелаете, близо е по-добре, защото по-малък е шансът за теч.
  7. Регулирайте MBC според указанията на производителя колко PSI искате да увеличите или намалите.


Предупреждение: Инсталирането на MBC на превозно средство, което не е настроено, е опасно за двигателя, ако настроите за твърде много усилване. Следете съотношението въздух-гориво и се уверете, че не работите на ниско ниво. При широко отворена газ субаруто е като 11.2. Най-добре е да модифицирате всмукателния и изпускателния тракт и да премахнете всички ограничения, преди да завъртите усилвателя. По-безопасно е за вашия двигател и горещият въздух от турбото няма да се задържа толкова дълго в двигателя, което може да доведе до преждевременна повреда. Повечето хора взривяват двигателите, като получават тласък, доволни от MBC.

Съвет: Ако вакуумните линии не помръдват, не използвайте грес или лубриканти на маслена основа . Използвайте спирт, за да ги плъзнете и съблечете. Алкохолът се изпарява, мазнината не. Смазването на линиите ще ги накара да паднат. Последното нещо, което искате, е неработещ бууст контролер. бам!
 
Last edited:
Top Bottom