Как да инсталирате ръчен boost controller MBC
Това е най-честата модификация на Subaru Impreza WRX и STi и обикновено е първото нещо, което се прави. Въпреки това, контролерите за ръчно усилване могат да бъдат намерени на други турбо превозни средства и инсталацията е основно същата. Контролерите за ръчно усилване работят с помощта на пружинно ограничително хапче или топка, която може да се регулира. Когато се регулира, това определя колко налягане е необходимо от турбото за отваряне на wastegate. Това е много просто устройство, но може да бъде трудно да се инсталира. Използвайте диаграмата по-долу, за да си помогнете с инсталирането.
Предупреждение: Инсталирането на MBC на превозно средство, което не е настроено, е опасно за двигателя, ако настроите за твърде много усилване. Следете съотношението въздух-гориво и се уверете, че не работите на ниско ниво. При широко отворена газ субаруто е като 11.2. Най-добре е да модифицирате всмукателния и изпускателния тракт и да премахнете всички ограничения, преди да завъртите усилвателя. По-безопасно е за вашия двигател и горещият въздух от турбото няма да се задържа толкова дълго в двигателя, което може да доведе до преждевременна повреда. Повечето хора взривяват двигателите, като получават тласък, доволни от MBC.
Съвет: Ако вакуумните линии не помръдват, не използвайте грес или лубриканти на маслена основа . Използвайте спирт, за да ги плъзнете и съблечете. Алкохолът се изпарява, мазнината не. Смазването на линиите ще ги накара да паднат. Последното нещо, което искате, е неработещ бууст контролер. бам!
Това е най-честата модификация на Subaru Impreza WRX и STi и обикновено е първото нещо, което се прави. Въпреки това, контролерите за ръчно усилване могат да бъдат намерени на други турбо превозни средства и инсталацията е основно същата. Контролерите за ръчно усилване работят с помощта на пружинно ограничително хапче или топка, която може да се регулира. Когато се регулира, това определя колко налягане е необходимо от турбото за отваряне на wastegate. Това е много просто устройство, но може да бъде трудно да се инсталира. Използвайте диаграмата по-долу, за да си помогнете с инсталирането.
- Отстранете старите ограничителни линии, които свързват утечка с турбо изхода за прахосмукачка.
- Изключете оригиналната сензорна линия на OEM електрически контролер за усилване.
- Вземете премахнатата допълнителна линия и я свържете към двете страни на вашия нов MBC.
- Свържете изходния порт на MBC към турбо входящия вакуумен порт.
- Свържете входа към порта на MBC към порта за вакуумна клапа.
- Монтирайте MBC където пожелаете, близо е по-добре, защото по-малък е шансът за теч.
- Регулирайте MBC според указанията на производителя колко PSI искате да увеличите или намалите.
Предупреждение: Инсталирането на MBC на превозно средство, което не е настроено, е опасно за двигателя, ако настроите за твърде много усилване. Следете съотношението въздух-гориво и се уверете, че не работите на ниско ниво. При широко отворена газ субаруто е като 11.2. Най-добре е да модифицирате всмукателния и изпускателния тракт и да премахнете всички ограничения, преди да завъртите усилвателя. По-безопасно е за вашия двигател и горещият въздух от турбото няма да се задържа толкова дълго в двигателя, което може да доведе до преждевременна повреда. Повечето хора взривяват двигателите, като получават тласък, доволни от MBC.
Съвет: Ако вакуумните линии не помръдват, не използвайте грес или лубриканти на маслена основа . Използвайте спирт, за да ги плъзнете и съблечете. Алкохолът се изпарява, мазнината не. Смазването на линиите ще ги накара да паднат. Последното нещо, което искате, е неработещ бууст контролер. бам!
Last edited: