Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!
Според ръководството за обслужване на Subaru Legacy, моментът на затягане за запалителните свещи е 20.6±2.9 N⋅m (2.10±0.30 kg-m). Тази информация е от раздела за електрическата система на ръководството.
Моят мотор работи по-добре с размер на разстоянието между запалителните свещи 0,9, но препоръката е 0,7-0,8. Има ли риск от повреда на моя двигател при използване на по-голяма междина?
Моят мотор работи по-добре с размер на разстоянието между запалителните свещи 0,9, но препоръката е 0,7-0,8. Има ли риск от повреда на моя двигател при използване на по-голяма междина?
Разстоянието между централния и заземяващия електрод на запалителните свещи е ключов фактор за силата и качеството на искрата, която запалва горивно-въздушната смес в двигателя. Тази междина зависи от характеристиките на двигателя, типа гориво, системата за запалване и условията на експлоатация, което означава, че различни двигатели могат да изискват различни настройки за оптимална ефективност.
Изборът на междина 0.9 mm за вашите запалителни свещи, която е по-голяма от стандартната 0.7-0.8 mm, води до необходимостта от по-голямо напрежение за прескачане на празнината. Въпреки че това може да подобри изгарянето и мощността на двигателя, то също така увеличава риска от прекъсване на запалването, особено при натоварване или високи скорости. Такива прекъсвания могат да доведат до загуба на мощност, повишен разход на гориво и увеличени емисии.
По-голямата междина също ускорява износването на електродите, което може да скъси живота на свещите и да засегне тяхната ефективност. Затова, въпреки че е възможно да се използват по-големи междини за определени приложения, важно е да се следват указанията на производителя и да се провеждат редовни проверки на състоянието на двигателя. Вашата система за запалване може да се справя с по-голямата междина при определени условия, но това не винаги може да бъде гарантирано, особено при променливи условия на експлоатация. Следователно, важно е да се търсят и други начини за оптимизация на двигателя, като се започне със спазването на стандартните настройки.