ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

impreza Subaru Motorsports разкрива новия си завладяващ WRX рали автомобил

Subaru Motorsports разкрива новия си завладяващ WRX рали автомобил

subaru_rally car-3.png


Връщане към корените​

За да ви накара да се почувствате стари: първият рали автомобил Impreza се състезава в WRC преди 30 години. През 1993 година той замени Legacy като машината на Subaru в Група А, логиката беше, че по-малък, по-лек и по-подвижен седан може да се справи по-добре на световните етапи. И това се оказа успешно.

Въпреки че за някои фенове дните, когато Subaru се състезаваха на върха, наистина изглеждат като вечности, това не е така навсякъде. Четиривратият Subaru с плосък четирицилиндров двигател все още е голямо събитие в САЩ, и така за 2024 година има това, новият рали автомобил на Subaru Motorsports WRX. Той ще се състезава в Шампионата на Американската Рали Асоциация като част от класа Open 4WD, има матово синьо боядисване WR, звездите на Subaru по страните, златни колела, висока спойлер... това е нов рали автомобил на Subaru, подобен на старите, които са толкова обичани.


Сърцето на звяра​

Мощността идва от 2.0-литров турбо боксер с четири цилиндра, произвеждащ 320 к.с. и 515.13 нютон-метра: за звука - такава голям част от обаянието на рали автомобила на Subaru. Кратко видео с изданието ни дава няколко прелитания, които намекват за някакво боксерово бърборене, но в момента е трудно да се каже с каквото и да е убеждение. Мощността ще достига до всички четири колела (само 15-инчови в спецификация за чакъл) чрез шестстепенна секвенциална кутия Sadev.




Създаване на шампион​

Subaru Motorsports USA и Vermont SportsCar са отговорни за превръщането на WRX във всепобеждаващ рали автомобил през последните 18 месеца; нов набор от правила за ARA, насочени към насърчаване на по-голяма конкуренция, означаваха преосмисляне от самото начало. Нови правила за аеродинамиката означаваха преосмисляне на широкото тяло и спойлерите, например. Има обичайните ъпгрейди за състезание, които бихте очаквали - ролбар от стомана T45, горивна камера от Kevlar, подходящи седалки, рали окачване - както и специални части от VSC като кръстови членове, връзки и стъпала, за да помогнат да се извлече всяка възможна предимство. Subaru действително е документирало изграждането в шестчастен мини-сериал, от разглобяване на пътен автомобил до тестване на завършеното нещо; първият епизод на 'Next Stage' ще се появи в YouTube следващата седмица.

Първата изява​

Първото излизане на новия WRX ще бъде на рали Ojibwe Forests по-късно през август с Brandon Semenuk като шофьор и британецът Keaton Williams на бележките за темпо. През 2024 година, втори автомобил ще се присъедини към отбора на Subaru Motorsports USA, с Travis Pastrana зад волана. Той каза: "Новата платформа на Subaru е удивителна и възможността да се боря отново с двукратния и защитаващ шампион Brandon Semenuk ще бъде толкова забавна. Когато Brandon се присъедини към отбора, аз бях ветеран. Но масите се обърнаха и се радвам да науча много и се надявам да се върна на върха."

Заключение​

Какво може да се обърка с четирикратен шампион на Rally America, който се състезава с текущия водач в същия автомобил? Това трябва да осигури страхотно рали, поне.

Често задавани въпроси​

  1. Кога ще бъде първото излизане на новия WRX?
    • Първото излизане на новия WRX ще бъде на рали Ojibwe Forests по-късно през август.
  2. Кой ще бъде шофьор на новия WRX?
    • Brandon Semenuk ще бъде шофьор на новия WRX, а през 2024 година към отбора ще се присъедини и Travis Pastrana.
  3. Каква е мощността на новия WRX?
    • Мощността на новия WRX идва от 2.0-литров турбо боксер с четири цилиндра, произвеждащ 320 к.с. и 380 фут-паунда.
  4. В кой клас ще се състезава новият WRX?
    • Новият WRX ще се състезава в класа Open 4WD на Шампионата на Американската Рали Асоциация.
  5. Какви са основните промени в новия WRX спрямо предишните модели?
    • Новият WRX има много промени, включително нови аеродинамични правила, които означават преосмисляне на широкото тяло и спойлерите, както и специални части от VSC като кръстови членове, връзки и стъпала.
Още снимки на автомобила

subaru_rally car-1.pngsubaru_rally car-2.pngsubaru_rally car-4.pngsubaru_rally car-5.pngsubaru_rally car-6.pngsubaru_rally car-7.pngsubaru_rally car-8.pngsubaru_rally car-9.png




Тази статия е написана от Тони Ангелчовски и е публикувана ексклузивно във форума на DT Garage. Всички права са запазени. Забранено е всякакво копиране, разпространение или използване на тази статия без изричното писмено разрешение на автора.

Знаете ли, че работим 24x7, за да ви предоставим най-добрите статии и уроци...?
 
Може би е само мое впечатление, но ми се струва, че периодът след 1997 година представя най-атрактивните модели на WRC Subaru. Този нов модел ми изглежда тежък и не толкова бърз.
 
Top Bottom