ДИГИТАЛЕН СВЯТ

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

Авто-Експерт ⚙️ Момент на затягане на свещите – 5.7L 3UR-FE

toni

Administrator
Staff member

⚙️ Момент на затягане на свещите – 5.7L 3UR-FE


Тип свещ: DENSO SK20HR11 или NGK IFR6A11
Резба: M14 × 1.25
Шестограм: 16 мм (5/8”)
Уплътнение: С компресионна шайба



Състояние на резбатаМомент на затяганеБележка
Суха (без антисийз)18 – 21 N·mОригинална спецификация на Toyota
С антисийз паста14 – 16 N·mНамали въртящия момент с ~20% заради по-малко триене
Без динамометричен ключ (по усещане)1/2 оборот след първоначален контактСамо за нови свещи с шайба


💡 Препоръка от DTGarage:
– Винаги затягай на напълно изстинал двигател
– Почисти гнездото с въздух преди демонтаж
– Не прилагай антисийз върху електрода, само по резбата
– След монтажа – стартирай и остави мотора да поработи 5–10 минути за стабилизиране



┌──[Tony@DTGarage.TorqueGuide]
│ trace: [3UR-FE.sparkplug.torque]
└─> echo
"Не сила, а точност държи V8-цата щастлива."

🖋️ Автор: Тони Ангелчовски | Ексклузивно за DTGaraGe
🔒 Копирането и препубликуването без разрешение не е позволено
☕ Подкрепи проекта:
https://dtgarage.eu/donate
 
Top Bottom
🛡️ Този сайт използва аналитични инструменти за подобряване на потребителското изживяване. Никакви лични данни не се събират. С продължаването си в Потока приемаш тази философия на прозрачност и уважение.