ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Audi UR S1 Audi UR Sport quattro S1 ( 1985 )

Audi UR Sport quattro S1 ( 1985 ) ГАЛЕРИЯ СЪС СНИМКИ
$_57 (4).jpg

Audi Sport quattro S1

Audi Sport Quattro S1 е вариант на Quattro, разработен за хомологация за група B рали през 1984 г. и продаден като сериен автомобил в ограничен брой. Той включваше изцяло алуминиев 2133 cc (2,1 L) редови петцилиндров двигател с отвор x ход от 79,3 mm × 86,4 mm (3,1 in × 3,4 in) DOHC 4 клапана на цилиндър, впръскване на гориво Bosch LH Jetronic и турбокомпресор KKK K27. Двигателят беше малко по-малък от този на стандартното Audi Quattro по отношение на работния обем, за да се класира за класа на 3-литровите двигатели след коефициента на умножение 1,4, прилаган към двигателите с турбокомпресор. В шосейна форма двигателят можеше да генерира 306 к.с. (302 к.с.; 225 kW) при 6700 об/мин и 350 N⋅m (258 lb⋅ft) при 3700 об/мин, като двигателят на състезателните автомобили първоначално генерираше около 331 kW (450 к.с.; 444 к.с.).

Автомобилът в състезателна форма също се отличава с каросерия, съставена от карбон-кевлар и по-широки арки на колелата, по-широки колела (девет инча в сравнение с опционалните 8-инчови (200 мм) колела на Ur-Quattro), по-стръмен наклон на предното стъкло на Audi 80 (по искане на пилотите на рали отбора на Audi Sport за намаляване на вътрешните отражения от арматурното табло за по-добра видимост) и, най-забележимо, с 320 мм (12,6 инча) по-късо междуосие.

В допълнение към състезанието от Група B в ралито, Sport Quattro спечели през 1985 г. международното изкачване на Пайкс Пийк с Мишел Мутон на шофьорското място, като постави рекордно време в процеса. Произведени са общо 224 автомобила от тази "къса версия" Sport Quattro и са били предложени за продажба за 203 850 DM.

Sport Quattro S1 E2

Audi Sport Quattro S1 E2 беше представен в края на 1985 г. като актуализация на Audi Sport Quattro S1. Колата разполагаше с вграден петцилиндров двигател, който измести 2110 cc (128,8 cu in) от отвор и ход от 79,5 mm × 85,0 mm (3,13 in × 3,35 in) и генерира официално цитирана изходна мощност от 480 PS (353 kW). ; 473 к.с.). Въпреки това, турбокомпресорът използва система за рециркулация на въздуха, с цел да поддържа агрегата да се върти на високи обороти, когато водачът затвори газта, или за да отстъпи по време на завиване, или при смяна на предавките. Това позволи на двигателя да възобнови пълната си мощност веднага след възобновяването на пълната газ, намалявайки турбо забавянето. Действителната мощност е над 500 к.с. (368 kW; 493 к.с.) при 8000 об./мин.

В допълнение към подобрената изходна мощност беше добавен агресивен аеродинамичен комплект, който включва много отличителни крила и спойлери в предната и задната част на автомобила за увеличаване на притискащата сила. Теглото е намалено до 1090 кг (2403 фунта). S1 може да ускори от 0-100 км/ч (62 мили/ч) за 3,1 секунди. Някои от автомобилите бяха снабдени с "скоростна кутия с превключване на мощността", предшественик на технологията DSG.

S1 E2 прави своя дебют на рали Аржентина през 1985 г., с Блумквист. Този вариант е успешен в рали веригата, като Röhrl и Christian Geistdörfer печелят рали Сан Ремо през 1985 г. Модифицирана версия на E2 също беше управлявана от Мишел Мутон. S1 E2 ще стане последният автомобил от група B, произведен от Audi, като производственият екип се оттегля от шампионата след ралито през 1986 г. в Португалия. Последните фабрични автомобили от 1986 г. са с мощност 600 к.с. (441 kW; 592 к.с.). През 1987 г. колата печели международното изкачване на Пайкс Пийк, управлявано от Валтер Рьорл.
$_57 (6).jpg$_57 (7).jpg$_57 (8).jpg$_57 (9).jpg$_57 (10).jpg


Използван материал от Wikipedia .
ГАЛЕРИЯ СЪС СНИМКИ
 
Last edited:
Top Bottom