ДТ РАБОТИЛНИЦА

Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете член! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавяте свои собствени теми и публикации, както и да се свързвате с други членове чрез вашата лична пощенска кутия!

  • Здравейте, майстори на заваряването, кодирането и автомобилните технологии!

    Аз съм Тони Ангелчовски, създател на dtgarage.eu - вашата нова дигитална работилница. С визията за място, където можем да обменяме идеи, да се обучаваме и да растем заедно, dtgarage.eu събира любители и професионалисти от света на заваряването, автомобилите, IT и уеб кодирането.

    В dtgarage.eu, ние сме общност, която е готова да помага и подкрепя всеки свой член. Ние вярваме, че всеки от нас може да допринесе за развитието на тази платформа, независимо дали е професионалист или ентусиаст.

    Само една стъпка ви дели от това да станете част от нашата общност - регистрацията. Регистрирайте се сега и открийте света на dtgarage.eu - мястото, където можем да създаваме и растем заедно.

    Приключението започва тук. Добре дошли в DTGARAGE.EU!

Subaru

Всичко свързано с марката Субару ...
🚗💨 Subaru Impreza WRX STI Wagon-Адреналинов Разрив в Света на Спортните Коли 🏁🔥 📸 Изображението е генерирано чрез aiflux.eu Когато става дума за автомобили, които са икона в света на спортните коли, Subaru Impreza WRX STI Wagon без съмнение заема челно място. Този модел не е просто автомобил; той е символ на иновации, мощ и стил. В тази статия ще разгледаме дълбоко тази легенда, която продължава да вълнува феновете по целия свят. Легендата на 'Bugeye' WRX STI Wagon е част от известното GD поколение на Subaru и е познат сред феновете като 'Bugeye' заради своя уникален дизайн на фаровете. Въпреки че първоначално срещна някои критики, с времето този дизайн се превърна в емблематичен за марката и любим на мнозина. Тази дистинктивна...
История и създаване на Subaru Subaru е автомобилното производствено подразделение на японския транспортен конгломерат Subaru Corporation (преди известен като Fuji Heavy Industries). Историята на Subaru започва през 1953 г., когато пет японски компании се сливат, за да създадат Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), който включва и автомобилния отдел на компанията. През 1954 г., екипът на FHI, наречен "Subaru", представя първия си завършен автомобил. Името "Subaru" е взето от японското име за звездния куп Pleiades M45 или "Седемте сестри". Логото на Subaru включва шест от звездите от купа Pleiades, тъй като според традицията една от звездите е невидима...
Самодиагностика на Субару по OBD1 Здравейте и добре дошли в нашето пълно ръководство за самодиагностика на Субару по OBD1. Ако сте собственик на Субару автомобил, вероятно сте забелязали, че OBD1 системата може да ви предостави много полезна информация за състоянието на вашият автомобил. Първо, дайте ни възможност да ви запознаем с OBD1 системата. OBD1 (On-Board Diagnostics 1) е първото поколение на диагностичната система, използвана от автомобилите на Субару. Тя позволява на водача да получава информация за различни аспекти на автомобила, включително двигателя, системата за изпускане, скоростната кутия и други. Също така, е важно да се подчертае, че самодиагностика може да ви помогне да откриете проблеми, но не винаги ще можете да...
Таблица със спецификации на трансмисията за различни модели на Subaru Този документ представлява детайлна таблица със спецификации на трансмисиите за различни модели на Subaru, включително Impreza WRX STi, Legacy и Forester. Включени са данни за моделната година, код на трансмисията, съотношения на предавките за всички шест скорости и задна скорост, общо съотношение, крайно предаване, тип на централния и предния диференциал, както и допълнителни бележки. Таблицата е полезна за автомобилни ентусиасти, механици и всеки, който иска да разбере подробностите около трансмисиите на тези модели Subaru. Като заключение, този документ предоставя обширна и детайлна информация за трансмисиите на различни модели на Subaru. Той е ценен...
Спецификации за затегане на главата на Subaru EJ25 двигател (без турбо) според официалното ръководство на Subaru Workshop Здравейте, колеги, Исках да споделя с вас спецификациите за затягане на главата на Subaru EJ25 двигател без турбо, както са описани в официалното ръководство на Subaru Workshop за 2.0/2.5 Non Turbo за 2003+(предполагам, че е приложимо и за 2002). Ето ги: Според официалното ръководство на Subaru Workshop за 2.0/2.5 Non Turbo за 2003+ (очаквам и 2002 да е приложимо) ИНСТАЛИРАНЕ 1) Инсталирайте главата на цилиндъра и уплътненията на цилиндровия блок. ВНИМАНИЕ: • Използвайте нови гарнитури на цилиндровата глава. • Внимавайте да не надраскате съединителната повърхност на цилиндровия блок и главата на цилиндъра. 2)...
Какво представлява логото на Subaru? Subaru означава Плеядите , които са отворен звезден куп, разположен в съзвездието Телец . Не се шегувам, но всъщност Subaru е част от Taurus . Pleiades е известен също като „Седемте сестри“ и логото на Subaru просто описва начина, по който Седемте сестри блестят в космоса. В Телец по-долу Плеядите са показани със своя каталожен номер на Месие, M45. Логото на Subaru включва група от шест звезди, които представляват съзвездието Плеяди или Седемте сестри, въпреки че само шест звезди се виждат в логото. Думата "Subaru" всъщност означава "обединяване" или "заедно" на японски, а шестте звезди в логото са предназначени да представляват шестте компании, които се сляха, за да формират Fuji Heavy...
Схема на разположението на цилиндрите Заставате пред автомобила и гледате към него, 1 отпред вляво, до 2 отпред вдясно, 3 отзад вляво и след това 4 отзад вдясно. 1 е отпред от страната на пътника, 4 е най-близо до водача.
Как да инсталирате ръчен boost controller MBC Това е най-честата модификация на Subaru Impreza WRX и STi и обикновено е първото нещо, което се прави. Въпреки това, контролерите за ръчно усилване могат да бъдат намерени на други турбо превозни средства и инсталацията е основно същата. Контролерите за ръчно усилване работят с помощта на пружинно ограничително хапче или топка, която може да се регулира. Когато се регулира, това определя колко налягане е необходимо от турбото за отваряне на wastegate. Това е много просто устройство, но може да бъде трудно да се инсталира. Използвайте диаграмата по-долу, за да си помогнете с инсталирането. Отстранете старите ограничителни линии, които свързват утечка с турбо изхода за прахосмукачка...
Повдигане на Субару Всяко Субару има достатъчна височина, но още малко никога не е излишно. Почти всеки собственик на Субару особено от моделите Форестър, Аутбек и Легаси правят тази операция. Специализираните фирми производители на компоненти за окачване предлагат готови китове за повдигане на Субару, но цените им са сериозни. Затова най-разпространеният начин за повтигане на Субару в България е чрез фланци от материал за подлагане (полиетилен) и по-точно HDPE-1000 (UHMWPE). Продава се на листи, от които се изрязват подложки. Монтират се между амортисьора и купето. Възможно е фланците да се направят и метални, но обработката е значително по-трудна и скъпа. (Процедурата не е приложима за автомобили с въздушно окачване.) Във всеки...
Кабели за диагностика на SUBARU със SSM2 Колегите от Българският фен форум на субару са открили кабели с които се четат Субару автомобили преди 2001г без OBD2, но със SSM2 Ето линкове за кабелите: Линк1:http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT Линк2:http://www.ebay.co.u...:X:eRTM:GB:1123 Софтуера е freeSSM, можете да си го изтеглите от тук: Mirror: http://www.softpedia....shtml#download FreeSSM e тестван и работещ на winXP, на Linux - Fedora Gentoo Ubuntu, работи също и на виртуални машини. Ето обяснение на параметрите: http://www.4bc.org/v...SSM_params.html Кабелите са пробвани на форестър турбо 2000г и легаси 1999г и работят безупречно. Линк към оригиналната тема
List of all Subaru CEL codes Ето списък на всички известни Subaru проблемни CEL кодове. Реших,че това би било доста полезно за всички нас. Ако някой има или знае други кодове,които не фигурират в списъка, моля, да ги добави или да ме уведомите и аз ще ги добавя към списъка. OBDII Code OBDII Trouble Code Описание: P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1) P0021 A Camshaft Position System Performance (Bank 2) P0026 OSV Solenoid Valve L Malfunction P0028 OSV Solenoid Valve L Malfunction P0030 O2 Sensor Heater Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 1 P0031 HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1) P0032 HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1) P0034 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit Low P0035...
Как да използваме селекторния лост за избор на режим (лоста за превключване на скоростите) на автоматичната трансмисия (АТ) на Subaru Въпроси: Защо са необходими различните положения на селекторния лост на автоматичната скоростна кутия? Защо не се препоръчва шофиране на положение „D” в градски условия? Да се превключва ли на „N” при спиране на светофар? Какво е това черно копче, което се намира до селекторния лост? Какво е това „блокировка на хидротрансформатора”? Отговори: Селекторен лост на автоматичната трансмисия и режими на работа За управление на автоматичната трансмисия, в купето е разположен лост за избор на режим и възможно също така - допълнителни бутони за управление. С тяхна помощ водачът има възможност да зададе...
Top Bottom